چرا ما گفت: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مرحله حیاتی است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا ما گفت: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مرحله حیاتی است

چرا ما گفت مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مرحله حیاتی است؟ در درمانگاه، بیماری مزمن کلیه یک مدت طولانی به آخرین مرحله سقوط تا مردم به اندازه کافی زمان برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری را تجربه کنند. قبل از این بیماری به مرحله 3 دریافت کنید، برخی از بیماران حتی هیچ علامت آشکاری، بنابراین بسیاری از مردم خواهد شد بیماری خود را در مرحله 3 در بر داشت.
چرا بسیاری از مردم می توانند بیماری خود را پیدا کند تا آن را به مرحله 3 را دریافت کنم؟
شما می دانید کلیه ظرفیت جبرانی قوی است، بنابراین بسیاری از مردم نمی خواهد تا عملکرد کلیه خود احساس را به 50٪ هر گونه مختلف، که می گویند یک بار بیمار بیماری خود را در بر داشت، کلیه ها آسیب دیده اند بیش از 50٪. در مرحله 3 عملکرد کلیه کمتر از 60٪ است و بسیاری از نشانه ها و عوارض در این مرحله یک به یک رخ داده خواهد شد، پس از آن یک مرحله بسیار حیاتی است.
بیماران مرحله بیماری کلیوی 3 چه باید بکنیم؟
در مرحله 3 بیشتر از بافت کلیه ها آسیب دیده اما نه نکروز، بنابراین برای بیمارانی که در این مرحله آنها هنوز شانس را به معکوس بیماری خود را به وسیله تعمیر آن بافت کلیه آسیب دیده داشته باشد.
اولین چیزی که بیماران باید انجام دهید این است برای ایجاد یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود، شما می دانید رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی ایفا می کند، آن را برای تسکین حجم کار کلیه ها و افزایش اثر درمانی مفید است.
سپس، بیماران باید برای گرفتن یک روش سیستماتیک که آن هم نکته کلیدی برای معکوس کردن بیماری کلیوی. تا زمانی که بیمار می تواند درمان به موقع را، آنها ممکن است یک زندگی عادی زندگی می کنند، حداقل، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز لذت ببرید.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: